EMA-LION Bonyhádi Zománcáru Kft. Vasas Szakszervezete

Üdvözöl téged az EMA-LION Bonyhádi Zománcáru Kft. Szakszervezete, keresgélj bátran kedvedre. Érezd jól magad!

„Jaj, úgy élvezem én a strandot"

2011. 07.11. hendrix

Balatonlellén jártunk 9.-én, pontosan 52 fő vett részt az „országjárásunk" második állomásán. Az Úttörő Mórahalmi út csak bemelegítés volt 21 fővel. Az alföld után a Balatont vettük célba.

A régi sláger refrénje remek bevezető a szakszervezeti kirándulásunk beszámolójához. Balatonlelle a Balaton egyik legszebb része, igazi nyaraló paradicsom, ebből kaptunk egy kis ízelítőt. A Zománcgyári szakszervezeti társaság baráti társaságokra oszolva telepedett le a parton, festői környezetben az árnyékot adó Fűzfák alatt. A víz és a hőmérséklete remek volt, szinte azonnal birtokba is vettük. Volt, aki már járt a Balaton parton és volt, akinek ez volt az első útja a magyar tengerhez. Jó volt látni a mosolygós arcokat, a főleg családokból álló csoport gyermek tagjai vetették magukat a hullámok közé. A vízi biciklizés volt a sláger. Jó hangulatban telt az idő, a parton lévő büfék, vendéglőből terjedő finom illatok mindenkit magukhoz csalogattak ki lángost, ki hamburgert, de akár egy finom ebédet is elfogyasztottunk. Egy család akár 3000 forintból is megebédelhetett, az italok borsos árát érdemes megemlíteni, ha valaki Balatont választja érdemes erre odafigyelni. Délután ¾ 5-re tervezett indulás is zökkenőmentes volt, az autóbuszon már látszott elfáradtunk, de megérte. A Balaton csodálatos volt.

Oldal: Balatonlelle 2011 07.09.
EMA-LION Bonyhádi Zománcáru Kft. Vasas Szakszervezete - © 2008 - 2024 - ema-lionszakszervezete.hupont.hu

A HuPont.hu jelszava az, hogy itt a honlapkészítés ingyen van! Honlapkészítés Ingyen